Estimades famílies, al final n'hem sortit de publicar el video! La informàtica no és lo nostre… Aqui el teniu, esperem que us agradi. Una abraçada a tots!
Posted by Residència Bellpuig on Tuesday, March 24, 2020
Els treballadors i avis de la residència de Bellpuig han compartit aquest dimecres un vídeo a les xarxes socials ballant al so de la cançó “resistiré”. Aquest tema està sent l’insígnia del personal sanitari arreu de l’estat com a himne de lluita contra el coronavirus.
El vídeo de la residència de Bellpuig està convertint-se en un dels virals més destacats que hi ha hagut a les comarques de Lleida. A més, és una eina molt útil per aixecar els ànims durant aquest dies. Felicitats i bona feina!
Podeu veure el vídeo també directament des del seu Facebook en el següent enllaç: https://www.facebook.com/101682826675803/videos/2561313324086367/






Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.