La víctima de l’accident de Vilanova de l’Aguda que es va produir diumenge és un veí de Falset de 26 anys, A.M.F.
La víctima va perdre la vida a l’hospital Arnau de Vilanova de Lleida a conseqüència de les ferides que va patir diumenge en un sinistre a la C-14.
Els serveis d’emergència van rebre l’avís del sinistre cap a dos quarts de nou de la nit.
S’indicava que dos turismes havien xocat de forma lateral al quilòmetre 124. Van resultar ferides dues persones, un home en estat greu i una dona en estat menys greu, que van ser traslladats a l’hospital Arnau de Vilanova. L’home va morir ahir al matí.
Amb aquesta víctima, són 13 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.