L’Ajuntament de Sort regala dos flors per habitatge habitat del municipi per donar la benvinguda a la Diada de Sant Jordi.
Amb aquest obsequi anima als veïns a engalanar amb flors les cases i balcons i perquè, a poc a poc, torni l’alegria als carrers.
La iniciativa surt de l’excedent de plantes i flors que tenen els vivers de la demarcació de Lleida. En total repartiran 2.900 petúnies entre els veïns de Sort i els dels pobles agregats del municipi.
Les flors, que ja s’han començat a repartir aquest dimecres, van acompanyades d’una carta on l’Ajuntament desitja a tots els veïns que estiguin bé i agraeix la “dedicació, el compromís i l’empeny” de totes les persones que aquests dies donen “el millor d’elles mateixes”.
Per evitar el contacte amb els veïns, els operaris municipals, les han deixat a la porta de cada casa amb la carta adjunta.
En comunitats de veïns o algun poble, les han deixat a un punt acordat i ha sigut una persona, que de manera voluntària, s’ha encarregat de deixar-les a la porta de cada pis o casa i d’aquesta manera evitar que els veïns hagin de sortir de casa per recollir les flors.
L’Ajuntament també ha regalat dos flors a aquells veïns que tenen segones residències i han passat tot el confinament al municipi i ho han fet bé quedant-se a casa i solament sortint per anar a comprar. (acn)
Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.