L’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, ha lamentat la decisió del jutge de reforç del jutjat d’instrucció número 3 que ha dictat la posada en llibertat del suposat autor del robatori i crema de cinc cases a l’Horta.
Larrosa s’ha mostrat sorprès per aquest canvi de criteri i, partint del respecte a les resolucions judicials, ha expressat el seu “disgust personal i institucional per una decisió que no contribueix a la tranquil·litat de la ciutadania”.
L’home, de 30 anys i veí de Lleida, va ser detingut dijous passat i va ingressar a la presó dissabte per ordre de la jutgessa de guàrdia tot i que dimecres va ser posat en llibertat de nou. El detingut té una desena d’antecedents per fets similars.
L’alcalde ha remarcat que vol una ciutat segura i, per tant, una Horta segura, i que per aconseguir-ho hi estan dedicant molts recursos. Per això, apunta que el canvi de criteri judicial només quatre dies després de l’empresonament, no ajuda a la sensació de seguretat i no contribueix a valorar la feina dels cossos de seguretat.
L’alcalde ha recordat que el detingut té una desena d’antecedents i ha destacat la importància del paper de la justícia a l’hora de construir una comunitat segura. Segons Larrosa, la lluita contra la reincidència ha de ser “rotunda i constant”. Per això, ha remarcat que “qui la fa l’ha de pagar” així com que cap delicte, i encara menys aquest, ha de quedar impune.







Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.