Les escoltes catalanes s’han bolcat aquest 8 de març amb el Dia de la Dona, amb activitats que fomenten el respecte i la posada en valor de la dona en la societat així com en donar a conèixer les desigualtats de gènere, d’abans i d’ara, i lluitar per eradicar-les.
A l’escola Frederic Godás de Lleida, per exemple, els alumnes de primària han parlat de la doctora lleidatana Martina Castells, perquè va ser una de les tres primeres dones de l’Estat a llicenciar-se, l’any 1882, en Medicina i de les dificultats a què es va afrontar per aconseguir-ho.
A l’escola Sant Ignasi de Manresa, els alumnes han utilitzat els contes i els poemes per detectar i analitzar les diferències entre homes i dones. Al Frederic Godàs han fet vaga un 65% del professorat del cicle superior i al Sant Ignasi un 30%.






Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.