L’incendi de Granyena de Segarra continua actiu i ja afecta unes 410 hectàrees de vegetació agrícola. Els Bombers de la Generalitat hi treballen amb prop de 50 dotacions (39 terrestres i 8 aèries) i es valora demanar el confinament preventiu de Cervera i el tall de l’A-2.
L’avís del foc s’ha rebut a les 13.27 hores i hauria començat en un vehicle, per després propagar-se als camps. El cap i el flanc esquerre de l’incendi són els més actius i avancen per diversos camps sense segar. En paral·lel, els Bombers també han treballat en un altre foc de vegetació a Ivars d’Urgell. L’incendi cremava un camp de blat a la zona de la Coma. Sis dotacions terrestres s’ha mobilitzat i han pogut donar ràpidament el foc per controlat.
ACTUALITZACIÓ:
Els Bombers ordenen confinar Cervera per l’incendi de la Segarra i envien una alerta als mòbils







Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.