A poques hores del tancament de la segona edició de la Fira de Col·leccionisme Playmobil de Lleida (LleidaClick), els organitzadors preveuen arribar als 5.500 visitants, una xifra que consideren força positiva si es té en compte que enguany el saló només s’ha desenvolupat durant tres dies.
Ignasi Puig, organitzador del saló, s’ha mostrat molt satisfet del nivell dels diorames que s’han exhibit aquest any i de la resposta del públic i ha dit que “per segon any consecutiu, la important afluència de visitants al saló ha demostrat que es tracta d’una proposta d’oci, didàctica i enriquidora, que agrada a tota la família i que enganxa a grans i petits”.
Puig considera que els tres dies de festa i la climatologia han estat dos factors que han afavorit que les famílies visitessin LleidaClick, a més de la recent estrena als cinemes del film Playmobil: la pel·lícula, “un fet que ha animat a molts a visitar el saló i a gaudir dels diorames, amb clicks de tot tipus i temàtiques”.
Puig també ha assegurat que ha tingut molt èxit la promoció que van fer entre les escoles de Lleida “ja que ens ha permès arribar a un perfil de públic totalment adient a la tipologia del saló”. Així mateix, ha valorat molt positivament la presència dels tres expositors internacionals “perquè suposen un valor afegit per als col·leccionistes al poder gaudir de tot un ventall de possibilitats d’aquí i de fora de les nostres fronteres”.
Pel que fa al públic, els visitants han valorat especialment la diversitat i els estils de les creacions, destacant treballs que, per exemple, demostren l’evolució del món del circ al llarg dels anys; la customització de les figures del diorama napoleònic; o la composició dedicada a l’Horta de Lleida.
El director de LleidaClick, Ignasi Puig, es marca com a repte per a la pròxima edició a Lleida “l’obligació de continuar sorprenent al visitant amb noves creacions i diorames que l’entusiasmin”, ha dit.
A nivell comercial, els expositors han assegurat que els clicks personalitzats (Messi, per exemple), els personatges de Frozen i les figures d’animalets han estat els més sol·licitats pels petits.
També ha tingut força èxit el Concurs del Click Amagat, en el qual els visitants havien de trobar entre els 18 diorames exposats tres personatges de referència per al públic infantil
(Spiderman, Maléfica i 3 figures de la Patrulla Canina).
Cal recordar que LleidaClick ha comptat amb onze expositors procedents de Catalunya, Andalusia, Madrid, Aragó, Alemanya i de Bèlgica, i amb 18 diorames de gran format centrats en temes històrics, nadalencs o relacionats amb Lleida, amb unes 8.000 figures humanes i d’animals.
Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.