LleidaDrone serà present a la propera edició de la Fira de Sant Miquel – Eurofruit explicant els avenços del projecte Dronecoria en la lluita contra el canvi climàtic.
Aquest projecte se centra en la creació de tecnologia, implicant diversos seccions socials, per mitjà de diferents iniciatives per contribuir a la lluita contra el canvi climàtic reforestant boscos cremats mitjançant drones.
També s’incidirà en l’ús de sistemes d’intel·ligència artificial per al treball de camp.
Cal recordar que la 68a edició de la Fira Agrària de Sant Miquel i Eurofruit tindran lloc del 29 de setembre al 2 d’octubre de 2022 en el recinte de Fira de Lleida.
A més, el projecte ha permès desenvolupar en els darrers anys un gran nombre de tecnologies, des de diferents versions –un total de 7– del gran drone Dronecoria, fins a sistemes llançadors de llavors.
En aquesta línia, s’han desenvolupat aplicacions tecnològiques que permeten la gestió de les diferents reforestacions que es fan arreu del Món i que utilitzen sistemes d’intel·ligència artificial, mapes i aplicacions mòbils molt específiques.
La tasca de sensibilització sobre la utilitat pràctica dels drones en tasques mediambientals que farà l’associació lleidatana a la fira dóna continuïtat a les activitats portades a terme davant més de 600 estudiants de diferents Instituts de Lleida i rodalies durant el darrer curs.
Aquesta activitat ha estat duta a terme amb el patrocini de Google Developers Group de Lleida i Europa, que ha permès que els estudiants poguessin rebre nocions generals del projecte i construir els drones de Dronecoria en un taller.
Dronecoria està liderat per Lot Amorós, activista en els camps de la ecologia i els drones, amb el qual l’Associació LleidaDrone col·labora des que el 2015, any en que LleidaDrone ja va presentar a la Fira de Sant Miquel les primeres fases del projecte.
El projecte serà present a l’estand de l’Associació LleidaDrone, situat al Pavelló 4 de Fira de Lleida, amb una mostra dels drones de Dronecoria i dels llançadors, i la realització de tallers de muntatge dels mateixos durant els dies de saló.
L’Associació LleidaDrone va ser fundada l’any 2011 al Parc Científic i Tecnològic de Lleida i ha desenvolupat més d’un centenar esdeveniments a Lleida, a Catalunya, a la resta de l’Estat i a diversos països europeus, sempre amb la filosofia d’oferir activitats de difusió de projectes i tecnologia drone sense ànim de lucre.
Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.