L’ús de la mascareta serà obligatori en el transport públic a partir del dilluns 4 de maig, segons ha anunciat aquest dissabte en roda de premsa el president espanyol, Pedro Sánchez.
En roda de premsa, Sánchez ha dit que es tornaran a repartir 6 milions de mascaretes als principals nusos de transport públic d’arreu de l’Estat, 7 milions més a les federacions de municipis i províncies i 1,5 a organitzacions com Càrites o Creu Roja.
A banda, el president espanyol ha dit que els establiments com perruqueries, ferreteries o llibreries podran obrir a partir de dilluns a clients amb cità prèvia, però garantint que dins hi ha només un sol client per cada treballador.
Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.