
El projecte Max experience clou el divendres 18 una nova edició al Teatre Municipal Escorxador, amb la representació de les dues obres de teatre que componen la iniciativa: “Max i Maxi” i “Max in love”.
El projecte Max experience, promogut per la Regidoria de Salut, s’adreça a joves de 15 i 16 anys per promoure la salut i la prevenció de conductes de risc a través del teatre i es treballa als centres educatius.
La sessió contínua del dia 18 està especialment dirigida a les famílies d’adolescents, i al públic familiar en general, perquè es pugui generar un espai de debat intergeneracional, on els joves i les seves famílies tractin temes com la salut, les drogues, l’afectivitat, la sexualitat, els límits familiars, etc. Max
Experience començarà a les 18 h. L’entrada és gratuïta fins a omplir aforament i s’aplicaran les mesures sanitàries i de seguretat establertes.
Max experience ha programat per a aquest curs escolar catorze representacions per a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, set de cada funció, per tal que, després de visionar els espectacles, s’obri un col·loqui amb els seus educadors i educadores sobre les temàtiques tractades, amb el suport de la guia didàctica i l’assessorament dels tècnics municipals.
Cada obra teatral està dirigida a un públic concret segons les temàtiques que tracta. “Max i Maxi”, que es representa des de fa vint-i-quatre anys, s’adreça a adolescents de 3r d’ESO i a les seves famílies.
Aquesta peça aborda qüestions de risc, com ara el consum de drogues, la presa de decisions sota pressions de grup, les alternatives saludables d’oci o les relacions familiars entre d’altres.
Paral·lelament, l’obra “Max in love”, que està en marxa des de fa nou anys, es dirigeix especialment a adolescents de 4t d’ESO i les seves famílies.
En aquest cas s’hi tracten aspectes emocionals com les relacions, l’afectivitat, la sexualitat o els rols de gènere entre d’altres. Es planteja des d’una perspectiva bio-psico-social i educativa que promou les relacions lliures, sense violència i sense risc.
Aula de Teatre
Els dos espectacles del projecte “Max experience” estan dirigits per professionals de l’Aula Municipal de Teatre.
Ambdues obres estan interpretades per joves d’entre 13 i 18 anys, la qual cosa permet que els adolescents del públic s’identifiquin amb les narracions i que es pugui generar un diàleg posterior. El teatre esdevé una eina molt útil per arribar al públic jove, amb escenes que parlen en de temes personals.
El projecte compta amb el suport del Pla Nacional sobre Drogues del Ministeri de Sanitat.
Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.