La Confederació Hidrogràfica de l’Ebre (CHE) no preveu canvis a curt termini en el cabal que desembassa el sistema de pantans del tram final del riu, que es manté per sobre dels 1.800 metres cúbics per segon (m3/s), fregant el límit de desbordament en àrees urbanes com el municipi de Miravet després d’inundar alguns camps de conreu i equipaments pròxims al riu en zones baixes.
Un alliberament d’aigua que, previsiblement, continuarà amb aquests mateixos volums -aforaments a Ascó de 1.843 m3/s i Tortosa 1.904- durant els pròxims dies. Amb el pantà de Mequinensa pràcticament ple (99,85%) i unes aportacions al sistema que aquest dijous encara se situen en els 1.900 m3/s –uns 300 m3/s menys que el dia abans-, fonts de l’organisme destaquen que la punta màxima de l’avinguda ja ha passat. Malgrat això, adverteixen que, un cop s’estabilitzin les aportacions del riu Ebre, s’incrementaran les del Segre i el Cinca.







Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.