Minut de silenci a la comissaria de Mossos de Mollerussa per l'agent assassinat a Lleida pel seu sogre

 

Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

Més d’un centenar de persones s’ha concentrat a l’exterior de la comissaria de Mossos d’Esquadra de Mollerussa per recordar l’agent que va ser assassinat a trets pel seu sogre dimecres a la tarda a Lleida.

El mosso, que feia 21 anys que estava al cos, estava destinat actualment a l’ABP Pla d’Urgell-Garrigues i els seus companys han volgut retre-li homenatge. El cos ha quedat commocionat davant el tràgic succés que ha posat fi a la vida del seu company i les mostres de condol també han arribat per part dels alts comandaments del cos com el seu cap, Miquel Esquius, que ha visitat la comissaria o Josep Codina, cap de la Regió Policial Ponent. A l’acte també hi ha assistit l’alcalde Marc Solsona i membres de la corporació.

Mapfre

El minut de silenci s’ha fet a les 12 del migdia i prèviament el cap de la comissaria de Mollerussa, Roderic Moreno, ha adreçat unes paraules de condol i suport als agents i treballadors concentrats. Moreno ha assenyalat que a causa d’una situació “tan luctuosa” han perdut un company “molt estimat i respectat” a la comissaria de la capital del Pla d’Urgell.

En aquest sentit, ha destacat que des que van passar els fets i es va saber la identitat de la víctima, no han parat de rebre mostres de condol i suport, i per això, de forma “espontània”, han decidit fer una “trobada d’escalf” en forma de minut de silenci. “Pretenia ser íntima”, ha dit Moreno, tot i que al final ha comptat amb una elevada assistència i això encara els ha fet sentir més agraïts.

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.