La modista Cecília Vergé, juntament amb els impulsors de Ganxo Studio, Guillem Muñoz i Pol Joven, presenten algunes de les peces de la col·lecció que s'exposarà a Nova York.

 

Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

Un projecte de moda nascut íntegrament a Lleida farà el salt a un dels aparadors més prestigiosos de la moda sostenible internacional. Ganxo Studio, impulsat pels lleidatans Guillem Muñoz i Pol Joven, ha estat convidat per The Canvas SoHo a exposar la seva col·lecció a Nova York el pròxim 18 de juliol, el dia abans de la final del Mundial 2026.

L’exposició tindrà lloc al local de The Canvas, al 456 West Broadway, al barri del SoHo, i culminarà amb una subhasta en directe de les peces, que també es podrà seguir a través de la web de Ganxo Studio.

Mapfre

La invitació suposa un important reconeixement internacional per a un projecte que, malgrat arribar ara a Nova York, continua tenint el seu origen a Lleida. Els seus creadors han dissenyat tant la col·lecció com la plataforma digital; les 48 peces de lli han estat confeccionades artesanalment per la modista lleidatana Cecília Vergé, tota la campanya audiovisual ha estat creada i editada per Alba Muñoz, produïda per Filko i gravada als estudis Magical Media de Lleida amb el modelatge de Mamadu Camara en totes les fotos i vídeos de la campanya.

La col·lecció està formada per 48 peces úniques, una dedicada a cadascun dels països participants al Mundial 2026. No n’existeixen rèpliques: cada peça és irrepetible i es posa a subhasta en directe, convertint cada venda en una experiència exclusiva.

L’espai que acollirà Ganxo Studio tampoc és qualsevol. The Canvas s’ha convertit en un punt de trobada internacional de la moda sostenible, treballant sota el lema “Creation Unites Nations” i alineat amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides. Al seu espai hi conviuen marques internacionals de prestigi i la seva activitat ha estat destacada per mitjans com ForbesVoguePaper Magazine i WWD.

Per als impulsors de Ganxo Studio, aquesta invitació representa la confirmació que un projecte concebut des de Lleida pot competir en l’escena internacional sense renunciar a les seves arrels. 

Des del disseny fins a la confecció i la producció audiovisual, tota la iniciativa s’ha desenvolupat amb talent local abans de fer el salt a Nova York.

Buscant patrocinadors amb marca Lleida per viatjar a la metròpoli nordamericana

Els joves emprenedors de Ganxo Studio estan buscant alguna empresa amb presència internacional a Nova York que vulgui patrocinar la seva expedició als Estats Units d’Amèrica (EUA). Vinculant així les dos marques lleidatanas.

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.