
El Consell Executiu extraordinari de Fira de Mollerussa ha decidit celebrar la 148a Fira de Sant Josep els dies 4, 5 i 6 de juny de 2021.
L’alcalde i president de l’ens firal, Marc Solsona, ha explicat que aquesta decisió “històrica” de canviar les dates s’ha pres per evitar “especulacions” sobre la possibilitat que la fira pugui fer-se al març i tenir així garanties i “marge suficient” davant la pandèmia.
Sant Josep serà doncs la primera “gran fira” de maquinària agrícola després de 21 mesos sense fer-se’n cap per la covid-19. La decisió del canvi de dates s’ha acordat amb els expositors i es preveu que malgrat tot encara s’hagin de prendre mesures de seguretat per fer-la el màxim de presencial possible.
De fet, la cancel·lació de la Fira de Sant Josep enguany va suposar unes pèrdues directes de 400.000 euros però segons l’organització, l’impacte indirecte a diferents sectors comercials i industrials del municipi i la comarca, arribarà a final d’any als 45 MEUR.
Solsona ha assenyalat que han enviat tres cartes als consellers Aragonès, Tremosa i Jordà per reclamar una línia d’ajuts pels organismes firals com el de Mollerussa per la pèrdua d’activitat a causa de la covid-19.
En aquest sentit, ha apuntat que tot i la pandèmia s’han permès altres esdeveniments similars a les fires i per això, com a motor econòmic de molts municipis, ha reclamat una resposta “amb certesa” sobre aquest ajut. L’alcalde sí que ha destacat que la Diputació de Lleida ha ajudat econòmicament a Fira de Mollerussa per la no celebració de les fires però ha alertat que necessiten més “injecció” de diners per pal·liar el 2020.
El director de Fira de Mollerussa, Xavier Roure, ha ressaltat que celebrar la Fira de Sant Josep al juny serà una gran oportunitat perquè farà 21 mesos que no es celebra cap fira similar.
Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.