Festa
La Paeria ciutat neta
Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

El Pavelló Firal tornarà a reviure el proper 4 de febrer la música dels anys 80 i 90 amb la Festa 1972 edició especial, coorganitzada per la Colla dels 50 (els nascuts el 1972) i l’Ajuntament de Mollerussa.

Així ho han donat a conèixer l’alcalde Marc Solsona, acompanyat de la presidenta de l’entitat, Esther Huguet, i dues membres de la junta, Anna Lloret i Maribel Ortega. 

La festa, que té aforament per a 3.000 persones, obrirà portes a partir de les 11 de la nit i comptarà amb  l’ambientació musical dels DJ Ramos i Tàssies. Així mateix, també comptarà amb un punt destinat a la restauració i altres sorpreses. 

Les entrades es poden adquirir anticipadament per 10 euros en més d’una quinzena de punts diferents a Mollerussa i en altres localitats de la demarcació, per internet a través d’un codi QR o també comprar a taquilla. Tota aquesta informació es pot consultar a l’Instagram sota @quinta72_mollerussa

ilerdent

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.