Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

Nou persones continuen ingressades aquest dijous a l’hospital Arnau de Vilanova arran de l’accident d’autobús a la rambla de Ferran de Lleida, segons ha informat el Departament de Salut. Tres ferits continuen a la Unitat de Cures Intensives (UCI): dos en estat crític i un altre estable dins la gravetat. Aquest matí hi havia dues persones en aquesta situació, però en les darreres hores una ha passat a planta. Els altres cinc ferits també estan ingressats a planta en situació estable. Dotze persones han rebut l’alta hospitalària, d’acord amb el balanç d’ahir al vespre. L’accident va deixar 44 ferits, 21 dels quals van ingressar a l’Arnau amb fractures, lesions i traumatismes.

Al seu torn, els centres d’atenció primària van atendre 21 persones més i els serveis sanitaris van donar d’alta dos ferits al lloc dels fets.

Mapfre

L’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, ja va explicar dimecres al vespre que les cinc persones ferides més greus havien estat intervingudes quirúrgicament i que l’evolució era favorable. A un dels afectats, el segon conductor que anava el vehicle, ha calgut amputar-li una cama.

Efectius del SEM atenen ferits al mig de la rambla de Ferran de Lleida arran de l’accident d’un autocar.

L’accident va tenir lloc dimecres poc després de les set del matí, quan un autobús de la línia regular entre Lleida i la Granja d’Escarp va perdre el control mentre circulava per la rambla de Ferran, va envair la vorera i va impactar contra la façana del Palau de la Diputació de Lleida. El vehicle feia pocs minuts que havia sortit de l’estació d’autobusos i circulava per un tram limitat a 20 quilòmetres per hora.

La Guàrdia Urbana de Lleida dirigeix la investigació per determinar les causes de l’accident i ja ha traslladat les primeres diligències al jutjat de guàrdia. Entre altres, els investigadors analitzen les imatges enregistrades per les càmeres de seguretat de la zona, els testimonis recollits i les dades del tacògraf del vehicle.

La conductora de l’autobús, de 36 anys, feia tres dies que treballava a l’empresa Autocars Gamón, amb seu a Torrefarrera (Segrià). En el moment de l’accident anava acompanyada d’un conductor veterà, amb funcions d’assistent, perquè la dona es familiaritzés amb aquesta ruta cap al Baix Segre, molt freqüentada per temporers. La conductora va donar negatiu en les proves d’alcoholèmia i drogues.

ACTUALITZACIÓ:

Preveuen traslladar a planta un dels tres ingressats a l’UCI per l’accident d’autobús a Lleida

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.