
La participació a les eleccions del 14-F fins a les 18h és del 45,7% , 22 punts menys que les últimes eleccions del 2017, sent Girona la demarcació on s’ha registrat més participació fins ara, amb un 47’1%.
A l’altra cara de la moneda hi ha la demarcació de Tarragona, amb només un 42,8%.
A Barcelona, s’ha registrat un 45,9% i a Lleida, un 46,2%. En relació a les eleccions al Parlament del 2015, la participació fins a les 18h ha caigut 17 punts.
A la ciutat de Lleida, la participació a aquesta hora ha estat del 43,30%.






Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.