El jutjat de guàrdia de Lleida ha acordat aquest divendres presó provisional comunicada i sense fiança pel detingut per disparar des d’un balcó al barri de la Bordeta de Lleida.
El detingut té antecedents i, després dels fets, els Mossos d’Esquadra van trobar a casa seva 10 quilos d’haixix i 391 grams de cocaïna en roca de gran puresa, a més de 8.500 euros en efectiu.
Els fets van tenir lloc dimarts a la nit quan l’home, de 60 anys i nacionalitat espanyola, hauria disparat tres trets des del balcó de casa seva contra una família del mateix barri.
La causa està oberta pels delictes d’homicidi dolós en grau de temptativa, tinença il·lícita d’armes i contra la salut pública.
Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.