La promotora del parc Promenade Lleida ha lamentat, a través d’un comunicat, que des de la Paeria es qualifiqui d’engany, el projecte que van presentar aquest dimecres. Remarquen que aquest, sempre ha estat validat per totes les institucions, inclòs l’Ajuntament, “pel seu rigor tècnic, ajustat a llei i a totes les normes vigents”.
L’alcalde Miquel Pueyo i el tinent d’alcalde Toni Postius van assegurar que la majoria de botigues que es volen fer al parc, segons la documentació presentada pels promotors, són petites i això serà perjudicial pel teixit comercial de la ciutat. En canvi, Promenade Lleida assegura que el 75% de la superfície del parc de Torre Salses estarà integrada per locals mitjans i grans, de més de 800 metres quadrats.
Els promotors amenacen a la Paeria que si se segueixen amb l’actitud actual, no els quedarà més remei que, en legítima defensa dels seus drets, exercir accions oportunes per aconseguir, per una banda, que l’Ajuntament compleixi les seves obligacions legals (en particular, la d’executar els vials Víctor Torres i Francesc Bordalba i Montardit).
Així mateix, també que l’Ajuntament i els seus responsables indemnitzin a Promenade Lleida pels perjudicis que la seva actuació consideren que els està ocasionant.
D’entrada, requeriran novament a l’Ajuntament perquè sense més demora compleixin amb “l’obligació legal” d’executar la prolongació i el desdoblament de l’avinguda Víctor Torres.
En la mateixa línia, presentaran un recurs de reposició contra la decisió municipal de caducar els conveni de cessió voluntària de terrenys afectats per la prolongació i el desenvolupament d’aquesta avinguda; una decisió que consideren il·legal i amb l’únic objectiu de frenar el projecte del parc comercial.
Així mateix, també faran al·legacions al pressupost 2022 per exigir que s’hi contemplin les partides necessàries per donar compliment a les obligacions assumides al conveni urbanístic signat i vigent.
D’altra banda, Promenade Lleida també lamenta que el govern municipal no assistís a la presentació del projecte dimecres a la Seu Vella per tal de conèixer-ne el detall.
Els promotors asseguren que segueixen apostant pel diàleg i l’enteniment com la millor manera d’aconseguir “progrés i benestar” per Lleida. En aquesta línia, mantenen ferma la seva oferta de millora del conveni urbanístic vigent amb la Paeria.







Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.