Els Mossos d’Esquadra han recollit en menys d’un mes quatre denúncies de robatoris d’aspersors dels sistemes de reg de finques agrícoles en diferents poblacions lleidatanes. L’últim que ha transcendit és el de 300 peces que es van sostreure d’un terreny de Torres de Segre (Segrià) i que va ser denunciat el 7 de febrer, segons han confirmat a l’ACN fonts de la policia catalana. A mitjans d’aquesta setmana també es va denunciar el robatori de 1.500 aspersors en una finca de 25 hectàrees a Castelló de Farfanya (Noguera). Casos que se sumen a altres assalts denunciats el 4 de febrer en una finca de Malpartit, a Torrefarrera (Segrià), i el dia 11 a Raimat (Segrià). Tenint en compte la quantitat de peces sostretes i que desmuntar-los un a un és una tasca laboriosa se sospita que els robatoris els hauria perpetrat un grup organitzat format per diverses persones.
A principis de febrer en una finca de Malpartit, al terme de Torrefarrera, van desaparèixer 500 aspersors de dos parcel·les de quinze hectàrees i en el cas de Raimat els lladres es van endur 84 canyes de reg amb els corresponents aspersors.
Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.