Els ruixats treuran el cap aquests dies amb temperatures encara molt altes

Temperatures, tant les mínimes com màximes, lleugerament més altes, que oscilaran entre els 20 i 23ºC les mínimes, i les màximes entre els 34 i 38ºC

0

ilerdent

Dissabte a Ponent: Fins a migdia el cel estarà serè o poc ennuvolat per alguns núvols alts. A partir de llavors, creixeran nuvolades que deixaran un cel entre poc i mig ennuvolat el que resta de dia. No es descartable algun ruixat aïllat. Vent fluix de component variable.

Temperatures, tant les mínimes com màximes, lleugerament més altes, les mínimes rondaran entre els 20 i 23ºC i les màximes rondaran entre els 34 i 38ºC.

temperatures
Mapa de la previsió del temps per aquest dissabte dia 6 d’agost a Ponent

Dissabte al Pirineu i Prepirineu: Fins a migdia el cel estarà serè o poc ennuvolat per alguns núvols alts. A partir de llavors, creixeran nuvolades que deixaran un cel entre mig i molt ennuvolat el que resta de dia. S’esperen alguns ruixats, alguns acompanyats de tempesta, a partir de migdia. Vent fluix de component variable.

Temperatures, tant les mínimes com màximes, lleugerament més altes, les mínimes rondaran entre els 15 i 21ºC en general i les màximes rondaran entre els 24 i 34ºC en general.

temperatures
Mapa de la previsió del temps per aquest dissabte dia 6 d’agost al Pirineu

Diumenge a Ponent: Fins a migdia el cel estarà serè o poc ennuvolat per alguns núvols alts. A partir de llavors, creixeran nuvolades que deixaran un cel entre poc i mig ennuvolat el que resta de dia. No es descartable algun ruixat aïllat. Vent fluix de component variable.

Temperatures, tant les mínimes com màximes, sense canvis significatius, les mínimes rondaran entre els 20 i 23ºC i les màximes rondaran entre els 34 i 38ºC.

temperatures
Mapa de la previsió del temps per aquest diumenge dia 7 d’agost a Ponent

Diumenge al Pirineu i Prepirineu: Fins a migdia el cel estarà serè o poc ennuvolat per alguns núvols alts. A partir de llavors, creixeran nuvolades que deixaran un cel entre mig i molt ennuvolat el que resta de dia. S’esperen alguns ruixats, alguns acompanyats de tempesta, a partir de migdia. Vent fluix de component variable.

Temperatures, tant les mínimes com màximes, sense canvis significatius, les mínimes rondaran entre els 15 i 21ºC en general i les màximes rondaran entre els  24 i 34ºC en general.

temperatures
Mapa de la previsió del temps per aquest diumenge dia 7 d’agost a Ponent

Previsió: Josep Carrera

Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.