joguines
Conjunt de nines "Bebés Llorones", d'IMC Toys
La Paeria ciutat neta
Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

El sector de la joguina assegura que no es produirà una situació de desabastament de productes de cara a la campanya de Nadal.

Així ho asseguren des de l’empresa IMC Toys, que tenen alguns de les joguines estrella d’aquestes festes, com la nina “Bebés Llorones”, i han confirmat a l’ACN fonts de l’Associació Espanyola de Fabricants de Joguines. En aquest sentit, apunten que la campanya està programada des de fa mesos, i que això ha permès treballar amb una previsió suficient per preveure entrebancs.

bàner AMIC ficcions

D’aquesta manera, tot i que els contenidors amb productes procedents del mercat asiàtic arriben amb un retard que supera el mes i mig, el volum de productes està calculat i no faltaran productes a les prestatgeries de la botigues de Catalunya.

La campanya de Nadal arriba en plena crisi pel que fa a les matèries primeres i al transport, amb un encariment dels preus de plàstic i cartró, entre d’altres, que ha generat una distorsió en el mercat i retards en l’arribada de comandes.

“Hi ha molt producte que encara és al mar, però no és cert que les joguines no arribaran per Nadal, els últims contenidors arriben a principis de desembre”, explica el CEO d’IMC Toys, Albert Ventura, a l’ACN.

La previsió amb què es treballa la campanya de Nadal des del sector permet que s’hagi pogut preveure el retard, i un cop a port es derivin els productes als establiments. “Que el consumidor no es posi nerviós, si el producte que busca no és a la botiga, ha de demanar-lo, perquè arribarà”, assevera.

Des de l’Associació Espanyola de Fabricants de Joguines confirmen aquest fet, apuntant que es tracta d’una situació prevista. “No podem parlar en cap cas de desabastament, una campanya tan concentrada en la última part de l’any, amb un alt volum de productes, no es prepara d’un dia per l’altre”, assenyala el seu president, José Antonio Pastor.

Una nina, número 1 en vendes

La previsió del sector situa la nina “Bebés Llorones”, d’IMC Toys, en el número 1 de vendes per aquestes festes. “Serà per tercer any consecutiu la joguina més venuda d’aquest Nadal”, explica Ventura.

El segon producte més venut de la campanya, segons les dades de la companyia, és VIP Pets. Es tracta d’una creació pròpia també d’IMC Toys, que converteix petits gossets en ninots que es poden pentinat i fins i tot tintar els cabells.

L’empresa també situa dos dels seus jocs com dels més desitjats aquestes festes, un d’ells “La Máquina de la Verdad”, que actua com un polígraf, i l’altre “Volcán Aventura”, aquest ja èxit de vendes l’any passat. ACN

ilerdent

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.