Lleida viu un Sant Jordi atípic per les restriccions establertes arran de l’emergència sanitària pel coronavirus. L’Eix Comercial, punt neuràlgic de la celebració a la capital del Segrià, sense parades de llibres i roses i pràcticament buit, contrasta amb les imatges dels altres anys quan s’omple de gent i bon ambient durant tota la jornada.
L’absència de parades, així com de compradors i venedors, també es nota a la rambla d’Aragó. Una zona protagonista de Sant Jordi a Lleida. Aquesta estampa també s’ha vist a la resta de barris de la ciutat. Tot i això, alguns lleidatans han volgut mantenir viu l’esperit de la festa des del confinament i han optat per decorar els balcons de casa seva amb roses, dibuixos, senyeres i altres elements.
ACN






Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.