GLOBALleida torna a reunir, a les 10 empreses que estan participant en el programa Lleida StartUp, tal com està previst en la metodologia del programa. Yolanda Tarango, experta en gestió d’equips va ser l’encarregada d’impartir la primera sessió el passat mes de maig. I avui ha estat Ferran Blanch, qui ha impartit la sessió informativa Estratègia de venda i màrqueting, d’una manera molt didàctica ha desenvolupat la jornada fent una barreja de teoria, exercicis, donat a conèixer alguns casos singulars i amb experiències pròpies.

El programa  també preveu formació especialitzada en les àrees de finançament i internacionalització. Un cap acabades  les sessions formatives en aquestes àrees començarà la segona fase que consistirà en un acompanyament expert, per posar les bases d’un creixement sòlid i sostenible a l’empresa.

Les empreses que estan participant en el programa Lleida-StartUP. pensat per a empreses en fase inicial: GESTIÓN ENERGÉTICA PLUS, SL, FinalBoss Games, SL, Cerveses Artesanes de Ponent, SCP, Burgeon, SCP, IKIHAUS, SL, INVELON TECHNOLOGIES,SCP, MON ERMITAGE, SL, RECUPERACIONS INDUSTRIALS URGELL, SL i  SKILLTRADE, SL i BLUINDIC SOLUTIONS,SL tenen l’objectiu de reforçar el model de negoci, incrementar el nombre de clients, augmentar la facturació i aconseguir un posicionament de marca.

Sobre Ferran Blach

Ferran, professor de màrqueting d’ESADE i UPF. Màster en Direcció d’Empreses per ESADE (MBA1993). Anteriorment va obtenir el títol de Biologia per la Universitat de Barcelona (1990). Durant més de vint anys ha obtingut experiència  en el camp del màrqueting treballant per a diverses empreses multinacionals. El seu treball el va desenvolupar al departament de màrqueting de Kellogg’s com Product Manager al de Coty Inc. (Reckitt Benckiser) com a Director de Màrqueting a Espanya i a Itàlia. Va seguir la seva carrera treballant al grup MedGroup, una branca del Grup Soros, com a Director de Màrqueting i Vendes. Des de l’any 2005 és el fundador d’una empresa d’”Outsourcing & Consultoria” especialitzada en el camp del màrqueting per a empreses petites i mitjanes. Avui, Ferran dedica el seu temps a treballar com a consultor, docent a ESADE Business School, Barcelona School of Economics (UPF), i fent conferències i cursos. Col·labora en programes de Màster, MBA, Executive and In-Company i participa en programes de col·laboració entre ESADE i altres universitats (Georgetown (EUA), SDA Bocconi (Milano- Itàlia), Monterrey (Mèxic), SAIF (Shanghai Advanced Institute of Finance) i George Washington University (EUA), Wharton (EUA), London Business School, entre altres).

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.