La Paeria ciutat neta
Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-
Si la setmana passada, les xarxes socials bullien per l’errada dels informatius de la Sexta a en anunciar onades de 6 metres a Lleida; avui és el torn de la Festa del Super 3, concretament, del seu espot anunciant l’arribada a la capital de Ponent.

El pròxim dia 10 de febrer, la famosa festa del Super 3 on tour se celebrarà al Pavelló del Barris Nord. Per anunciar-ho, l’espot que s’està emetent, mostra un vaixell que viatja per alta mar. Aquest arriba a les diferents ciutats que acolliran aquest esdeveniment. Curiosament, els realitzadors de l’espot han “obviat” que a Lleida és impossible arribar-hi en vaixell.

Tot i això, entenem que no ha estat una errada, sinó més aviat una “exigència” del guió. A més, la temàtica d’aquesta festa està relacionada amb el món naval, concretament en un creuer. Però després de l’enrenou que es va formar amb la platja que ens va assignar La Sexta…Resulta curiós que aquest espot plantegi que un gran vaixell arribi a Lleida.

ilerdent

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.