participació
Imatge general dels gegants de Lleida

 

Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

En una nota de premsa, La Paeria informa que es suspenen els actes de la Festa Major de Tardor que s’havien de realitzar aquesta tarda, perquè els esdeveniments viscuts avui són contraris a l’esperit de Festa Major.

Mapfre

En aquest sentit s’anul·len els actes següents:
– A les 18 h. Històries Dansades, a la plaça de la Paeria
– A les 19 h. Ball de Festa Major, a la plaça de Sant Joan
– A les 20 h: Ballada de Sardanes, a la plaça de la Paeria.
– A les 22 h: Castell de Focs Artificials, des del marge esquerre del riu Segre.

L’Ajuntament de Lleida agraeix la comprensió dels ciutadans i ciutadanes i en properes dates es recuperaran aquestes activitats de cultura popular.

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.