Les Lligues Lleida, competició amateur estrella de les Terres de Lleida, ha donat el seu tret de sortida des de fa unes setmanes, però com ve sent habitual, van dur a terme una gala per atorgar els premis als millors equips i jugadors de la temporada anterior.
La gala es va fer a la Sala Manolita, en un ambient ple de gom a gom, el President de Lligues Lleida, Àngel Castro, va agrair que un any més, la competició sumi més equips, prestigi i sana competitivitat. Tot plegat es tradueix amb un torneig més atractiu, millors preus per la inscripció, serveis encara més optimitzats…A tot això, cal destacar que les Lligues Lleida compten amb diferents novetats logístiques per fer més fàcil la vida als seus jugadors.
La festa va servir per poder reconèixer als equips els seus mèrits durant la temporada 2016/2017: campions i subcampions, finalistes, equips amb millor fair play, entre altres.
A més a més, els trofeus també van ser atorgats als millors jugadors de les seves respectives categories: pichichis i zamoras -màxim golejar i porter menys golejat, respectivament–
Donat que no només era una gala adreçada als jugadors, sinó a les seves famílies, l’organització va realitzar diferents sortejos amb els productes i serveis dels diferents patrocinadors de les Lligues Lleida.
Tot plegat en un ambient magnífic a la Sala Manolita, també col·laboradora de les Lligues amb els diferents locals que tenen a la capital del Segrià, on no hi va faltar el pica-pica, beure i el bon rotllo que caracteritza a l’entitat. I nosaltres, com a col·laboradors, vam ser-hi. Aquí podeu gaudir d’un resum que recull els millors moments i sensacions. Un bon aperitiu per què ens espera amb la segona temporada del Per l’Esquadra, el programa que analitza i ens descobreix més de les Lligues Lleida. Que la pilota comenci a rodar!
Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.