Imatge de la presentació la 2a Marxa de l’Esparver Cendrós de Bellcaire d’Urgell a la Diputació de Lleida
La Paeria ciutat neta
Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

El Club Centre Excursionista Bellcaire d’Urgell (CEBU) amb la col·laboració de l’Ajuntament de Bellcaire, organitzen la Marxa de l’Esparver Cendrós que tindrà lloc el 16 de setembre de 2018, amb sortida prevista a les 9h des del poliesportiu municipal. Aquesta és la segona edició. La marxa no té caràcter competitiu i està oberta a caminants i atletes, però no a ciclistes.

Aquesta marxa és la primera que s’organitza a la demarcació després de l’estiu i està inclosa en el projecte de Marxes saludables de Ponent, Marxa.cat i, per tant, respon als objectius següents: promoure la pràctica saludable de l’esport, incentivar uns hàbits de vida saludables i afavorir el coneixement i respecte de l’entorn.

La prova modifica els recorreguts i enguany té dues distàncies, una de 19 Km. i l’altra d’ 11 Km., sense dificultat tècnica, que transcorre pel terme de Bellcaire d’Urgell i part de Vallfogona de Balaguer caracteritzat per un paisatge de conreus, canals i sèquies.  Els dos recorreguts són amb sortida i arribada al Poliesportiu municipal.

Les inscripcions continuen obertes des del 15 d’agost fins al 15 de Setembre o quan s’arribi als 400 participants amb un preu de 10€.  Us podeu apuntar telemàticament fins divendres a www.iter5.cat i presencialment dissabte de les 19 a les 21 hores

La presentació ha tingut lloc aquest dimecres a la Diputacio de Lleida amb la participació de l’alcalde de Bellcaire d’Urgell, Jaume Monfort, la presidenta del Club Centre Excursionista, Alicia Jordan i del diputat Josep Ibarz.

El diputat Ibarz ha felicitat els organitzadors de la marxa i ha posat en valor que es decidís per posar el nom a la marxa d’una au protegida de la fauna salvatge autòctona com es l’esparver cendrós. Així mateix, l’alcalde de Bellcaire ha explicat que en Francesc Infante és qui ha dissenyat el cartell de la marxa destacant la imatge d’aquesta espècie.

 El club CEBU és un centre excursionista molt jove, però que ja compta actualment amb 120 socis i molt arrelada a la vida esportiva de Bellcaire d’Urgell.

Cartell de la 2a Marxa de l’Esparver Cendrós de Bellcaire d’Urgell
ilerdent

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.