jaumedelleida
jaumedelleida
La Paeria ciutat neta
Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

Sr. Director:

Ja se sap que davant la proximitat d’eleccions, sobre tot municipals, els governants s’afanyen a donar mostres de què fan coses i per això l’enrenou que es creen en diferents indrets de ciutats i poblacions a causa de les distintes obres, i moltes d’elles, per deixar petjada a perpetuïtat del pas del govern de torn. El ciutadans però, més aviat preferirien deixar-se estar de tant enrenou i que es dediquessin tots els esforços de legislatura a cuidar, millorar i adequar la ciutat en d’altres aspectes que no consisteixin únicament amb el ciment i a l’especulació com sol passar.

Les reformes urbanístiques són necessàries sí, però sempre i quan s’acompanyin de forma prioritària de millores en aspectes com la qualitat ambiental, (abundància d’arbrat i zones verdes, en la majoria de carrers secaners) i sobre tot, actuant fermament contra l’incivisme,  la falta de neteja i la falta de seguretat, que és en definitiva el què procura més benestar als ciutadans d’una població, i és el que (si els hi ho preguntéssim) més desitgen. Molt més, que no pas anunciar en crear grans polígons industrials, grans avingudes, o centres comercials. Ja sabem que això es fa i seria pensant en el futur de la ciutat sí, però abans de tot això, els ciutadans volen arribar-hi amb la satisfacció de pertànyer a una ciutat,  on sentir-se cofoi de viure-hi, i crec que actualment, la sensació no és pas aquesta.

Governants i polítics tots doncs, poseu-vos les piles com se sol dir.

Jaumedelleida

ilerdent

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.