Sr. Director:
Ja se sap que davant la proximitat d’eleccions, sobre tot municipals, els governants s’afanyen a donar mostres de què fan coses i per això l’enrenou que es creen en diferents indrets de ciutats i poblacions a causa de les distintes obres, i moltes d’elles, per deixar petjada a perpetuïtat del pas del govern de torn. El ciutadans però, més aviat preferirien deixar-se estar de tant enrenou i que es dediquessin tots els esforços de legislatura a cuidar, millorar i adequar la ciutat en d’altres aspectes que no consisteixin únicament amb el ciment i a l’especulació com sol passar.
Les reformes urbanístiques són necessàries sí, però sempre i quan s’acompanyin de forma prioritària de millores en aspectes com la qualitat ambiental, (abundància d’arbrat i zones verdes, en la majoria de carrers secaners) i sobre tot, actuant fermament contra l’incivisme, la falta de neteja i la falta de seguretat, que és en definitiva el què procura més benestar als ciutadans d’una població, i és el que (si els hi ho preguntéssim) més desitgen. Molt més, que no pas anunciar en crear grans polígons industrials, grans avingudes, o centres comercials. Ja sabem que això es fa i seria pensant en el futur de la ciutat sí, però abans de tot això, els ciutadans volen arribar-hi amb la satisfacció de pertànyer a una ciutat, on sentir-se cofoi de viure-hi, i crec que actualment, la sensació no és pas aquesta.
Governants i polítics tots doncs, poseu-vos les piles com se sol dir.
Jaumedelleida
Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.