Un centenar de persones es van concentrar aquest dilluns a la plaça de la Paeria de Lleida per mostrar el seu rebuig a la visita de Felip VI a Barcelona.
Els concentrats van cremar fotografies del monarca davant d’una pancarta on es podia llegir ‘Per la llibertat d’expressió, destronem-lo’.

Rubén Gavilà, de l’Esquerra Independentista de Lleida, ha dit que consideren la visita del monarca “hereu del franquisme” una “provocació” i han decidit manifestar-se per “plantar-li cara”.
Els concentrats, convocats per Arran, la CUP, Endavant i el SEPC, també han fet crides independentistes i han demanat la llibertat dels presos. Diverses dotacions dels Mossos han controlat els voltants de la Paeria durant la concentració que ha estat pacífica.
Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.