Un cotxe ha xocat amb un tren de la RL4 en un pas a nivell sense barreres a Bellpuig, a l’Urgell. Els fets han passat pels volts de les onze del matí i el conductor ha resultat ferit lleu, mentre que el tren no ha patit danys ni tampoc els passatgers.
El vehicle venia per un camí en direcció al centre del municipi i ha passat sense veure el tren, que venia de Tàrrega en direcció a Mollerussa.
El cotxe ha patit danys a la part del davant i els Bombers han fet tasques per retirar-lo de la via.
La circulació de la RL3 s’ha vist interrompuda pel xoc amb el tren afectat parat a Bellpuig i un altre que ha sortit de Lleida – Pirineus aturat a l’estació de Mollerussa.







Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.