Els Mossos d’Esquadra han detingut una veïna de Lleida de 48 anys com a presumpta autora del robatori de diners i de diferents objectes de valor del domicili on treballava duent a terme tasques de neteja, situat a l’avinguda Alcalde Rovira Roure de la ciutat.
La policia va obrir una investigació després de rebre la denúncia dels propietaris del pis arran de la desaparició de l’immoble de prop de 20.000 euros en efectiu, joies i d’un rellotge d’alta gamma valorat en uns 6.000 euros.
La investigació va dirigir els Mossos a la dona que tenien contractada per netejar, que va ser detinguda aquest dimarts com a presumpta autora d’un delicte de robatori a domicili. Aquest dimecres ha passat a disposició judicial.






Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.