Una seixantena d’infants i joves que viuen en tres Centres Residencials d’Acció Educativa (CRAE) de Lleida han avaluat el seu dia a dia mitjançant el projecte de fotografia participativa ‘Imatges per veure i escoltar’, que impulsa la Direcció General de la Infància i Adolescència de Catalunya (DGAIA).
La iniciativa, comissionada pel fotògraf Francesco Caiazza, vol servir per examinar el sistema de protecció i millorar les condicions de vida dels joves tutelats. Els participants han generat un espai de pensament i d’expressió artística que s’ha materialitzat en 89 imatges i textos, els quals formen l’exposició que s’inaugura aquest divendres al Casal Cívic Comunitari de la capital del Segrià.







Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.