Pla mitjà d'Arnau Bresolí i Roger Vidal, fundadors de Banzaai Market, startup ubicada al CEEILleida. Imatge del 25 de novembre del 2019. (Horitzontal)
ilerdent

La ‘start-up’ Banzaai Market, instal·lada en el viver del Centre Europeu d’Empreses i Innovació de Lleida (CEEILleida), ha posat en marxa un web especialitzat en la venda online de carn fresca en format professional.

A través de la pàgina Compracarnefresca.es, els professionals de la restauració i particulars poden fer una comanda de carn fresca a qualsevol hora del dia, sense el risc que hagi errors en la comunicació entre el proveïdor i el client.

Diputació de Lleida
Diputació de Lleida
Diputació de Lleida

Arnau Bresolí i Roger Vidal, fundadors de Banzaai Market, destaquen que fer la comanda a través del web permet a un restaurant poder encarregar aliments quan ha acabat, per exemple un servei de sopar, “sense haver d’esperar al dia següent”, la qual cosa possibilita a l’establiment “guanyar en agilitat i autonomia de gestió”.

Compracarnefresca.es és un projecte innovador basat en la transformació del model de distribució de carn fresca per a professionals de la restauració. En aquest sentit, Bresolí i Vidal afirmen que l’equip que ha creat el web “és coneixedor del complicat que pot ser gestionar un negoci de restauració, de manera que l’objectiu principal és el d’oferir comoditat”.

Així mateix, els dos emprenedors asseguren que el client “sempre pagarà pel pes real del producte, tot i comprant-lo per internet”, i que pot adquirir tot tipus de carns, com ara vedella, corder, porc, conill, pollastre o altres aus, a més d’embotit fresc, salses i condiments.

Els dos impulsors, dos joves de 25 anys, manifesten que la seva obsessió és la qualitat del producte i, per aquest motiu, treballen “amb productors de reconegut prestigi i experiència”.

En aquest sentit, afirmen que des del web s’encarreguen de supervisar tots els productes que ofereixen a través de la plataforma digital i tots els productes sol·licitats pels seus clients.

Així mateix, garanteixen que la majoria dels productes siguin de procedència estatal i que tots compleixin “els estàndards de qualitat més rigorosos”. “Tota la carn se serveix envasada individualment, la qual cosa permet allargar la data de caducitat”, indiquen Bresolí i Vidal.

Coincidint amb la posada en marxa del web, els seus impulsors han convocat un sorteig a través del perfil d’Instagram, que dona la possibilitat de guanyar un lot de productes de carn fresca, i que estarà obert fins el 29 de novembre.

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.