Els participants, finalistes, jurat i organitzadors de la Semifinal Lleidatana de la Lliga del Porc i la Forquilla, celebrada aquest diumenge al Centre Cívic de Torrelameu.

 

Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

Ferran Accensi del Volta Plats de Benavent del Segrià ha estat avui diumenge, dia 28 de juny, a Torrelameu el primer finalista per Lleida de la Lliga del Porc i la Forquilla. Accensi ha presentat davant del jurat una Catxipanda amb confitat de la tupina amb ou.

Isidre Codina del Bar Lídia de Lleida amb Tartar de peus de porc i cruixent d’orella amb mongetes del ganxet; i Gerard Balasch del Bar Tòfol de Lleida amb Peus de porc amb cigrons i gambes, ha estat el segon i tercer classificat, respectivament. La final catalana se celebrarà a Lleida diumenge, dia 27 de setembre, en el marc de la Fira MOS de Sant Miquel.

Mapfre

El Centre Cívic de Torrelameu ha acollit avui la Semifinal Lleidatana d’aquest campionat català d’esmorzars de forquilla amb la participació d’un centenar de persones que han gaudit d’amanida, galta de porc amb patata al caliu. La trobada ha comptat amb la benvinguda per part de l’alcalde de Torrelameu, Carles Comes; Jordi Verdú, vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida – Gust de Lleida; Joan Gòdia, director general d’Indústries Agroalimentàries, Gastronomia i Qualitat de la Generalitat de Catalunya; Vicens Enrique-Tarancón del Grup de Sanejament Porcí Lleida; i el director de la Lliga, Rafa Gimena de Como Pomona.

Els altres participants han estat Dani López Fernández de Can Manos d’Artesa de Lleida amb Cassoleta de morro estofat amb carxofes i ceps; Josep Canut de Sidreria Casa Pau d’Arties amb Cruixent de Peus de Porc farcits de Ceps de la Vall amb fons de salsa de Caragols; i Jaume Lázaro d’Origen-Bar Piscines Vallbona de les Monges Amb L’origen del gust (costella de porc…). El jurat ja estat format per professionals i experts en la matèria com la sommelier i creadora de contingut Marta Clot, el periodista i gastrònom Albert Molins; el creador de contingut Jonathan Nuevo, la bloguera de cuina Dolors Mateu; i el membre del col·lectiu Ben Entaulats de Térmens, Ramon Batarri.

Impulsada pel Grup de Sanejament Porcí de Lleida i la consultora enogastronòmica Como Pomona, la Lliga del Porc i la Forquilla compta amb el patrocini de BonÀrea i Carviresa, així com amb el suport institucional de Gust de Lleida de la Diputació de Lleida i la Generalitat de Catalunya.

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.