Tot i l’important nombre d’esdeveniments previstos per aquests dies de primavera com a senyal inequívoca de que estem tornant a la normalitat, hi ha fires que no han volgut deixar passar l’ocasió de retrobar-se amb el seu públic.
Aquest és el cas de la Fira de la Il·lustració i Tasta‘m a Almacelles, un mix de cultura i gastronomia que se celebra aquest cap de setmana a la localitat del Segrià.
Per la seva alcaldessa, Vanesa Olivart, aquest és “un esdeveniment importantíssim que ens projecta al territori i ens permet reivindicar el nostre origen il·lustrat i ser un aparador dels nostres productes de km.0″.
Entre aquests productes que tindran un lloc de privilegi a la Fira destaquen els formatges, guanyadors de premis internacionals, els caragols, l’espirulina, carns, cerveses artesanes i altres aliments que menjats amb moderació tenen efectes més que saludables.
La Fira d’enguany compta amb 35 expositors i 5.000 mestres quadrats visitables amb activitats destinades a tota la família i amb un especial interès en la presència dels més petits de la casa.
Entre els noms propis que visitaran aquest esdeveniment a Almacelles destaca la inauguració que anirà a càrrec del conseller Josep Maria Argimon; també la bloguera i influencer Anna recetas fáciles, farà un show cooking al certamen amb productes de km.0; de la mateixa manera que la solidaritat tindrà també el seu espai amb la monja sor Lucia Caram, destinatària de la recaptació de la caminada popular que es farà el diumenge.
Un dels actes més emotius que ha destacat l’alcaldessa serà el de cloenda de la fira, en el que destacarà la presència de la Mari Carmen del Cal Cemeli, com homenatge a la persona que regenta la botiga més antiga d’Almacelles i en el seu nom a la resta de botiguers que amb la seva tasca omplen de vida la població.
Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.