El curtmetratge ‘Xisca’ dirigit per Sergi Lara i coproduït entre l’Ajuntament de Tremp i la productora Benecé s’ha estrenat aquest cap de setmana al Festival Internacional de Cinema de Seattle, als Estats Units.
Es tracta d’una comèdia romàntica, que apropa a l’espectador al Pallars Jussà i a la seva gent, posant en valor la carn de corder.
El film l’han protagonitzat Marc Montserrat i Sandra Pujol. La resta de personatges principals són persones del Pallars Jussà (productors, ramaders o restauradors) que s’interpreten a si mateixos.
Aquest curtmetratge també ha estat seleccionat a les seccions oficials de diversos festivals com Biosegura Cine, Medio Ambiente y Mundo Rural, a Beas de Segura (Jaén), el Festival de Cinema de Natura de Cervelló (Baix Llobregat) i al Festival Internacional de Cinema en Català, FIC-CAT, de Roda de Berà (tarragonès).







Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.