Parc de Nadal Tàrrega
Un instant del taller de maquillatge al Parc de Nadal de Tàrrega

ilerdent

El Parc de Nadal de Tàrrega tancà ahir dissabte la seva 34a edició amb una valoració molt positiva tant pel que fa a l’alta afluència de públic com a la qualitat de les propostes que han integrat la programació.

La Regidoria de Cultura ha comptabilitzat en aquesta edició del Parc de nadal unes 11.500 visites entre petits, joves i adults acompanyants del 27 de desembre al 4 de gener. En relació a l’anterior convocatòria, el saló de la infància de la capital de l’Urgell ha mantingut el volum d’assistència, esdevenint una de les principals cites del calendari de festes al territori.

Carlos Vílchez, regidor de Cultura, ha posat de relleu l’èxit dels agents cívics, novetat de la programació amb què s’ha impulsat la conscienciació ecològica. Com ja s’informà, membres de l’Agrupament Escolta de Tàrrega, en el paper dels agents cívics, s’han encarregat de divulgar bons hàbits en favor del medi ambient, en especial sobre la importància de separar bé els residus.

Al mateix temps, en una acció conjunta amb la Regidoria de Serveis Municipals i Medi Ambient, s’ha ampliat la dotació de contenidors de recollida selectiva arreu del recinte. I la campanya dels agents cívics s’hi ha notat, perquè el volum de reciclatge ha augmentat notablement en el decurs de la celebració del Parc de Nadal.

“Hem aprofitat el gran aparador del Parc de Nadal per fer difusió i pedagogia de la sostenibilitat entre les famílies”, assenyala Carlos Vílchez.

L’edil també ha destacat la millora de l’accessibilitat als diferents espais del parc per a les persones amb mobilitat reduïda.

Per la seva part, Teresa Garcia, tècnica de Cultura, ha subratllat que els tallers i la resta d’activitats s’han desenvolupat amb èxit, gaudint de molt bona acceptació per part dels participants.

El Pavelló Municipal d’Esports i altres punts del Parc Esportiu han repetit com a escenari acollint una àmplia oferta de tallers, atraccions, jocs, espectacles d’animació i exhibicions de cultura popular. Altres al·licients han estat el circuit de karts, monocicles i patinets elèctrics; la Room Escape (joc d’aventures en què els participants han d’aconseguir sortir d’una habitació amb enginy); i la presència dels vehicles dels cossos de Bombers, Mossos d’Esquadra, Policia Local i serveis d’emergències.

Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.