indiot
La Paeria ciutat neta
Globallleida-Àrea d'emprenedoria i empresa-

La 38a edició de la Cursa de l’Indiot, que tindrà lloc el pròxim 26 de desembre a les 10 del matí a Mollerussa, espera comptar amb 700 participants entre la cursa oberta, que com a novetat tindrà dues distàncies diferents de 5 i 10 kilòmetres, i les curses infantils.

Així ho han anunciat aquest matí l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, juntament amb el regidor d’Esports, Bernat Díaz, i Juli Niubó, president de  l’Associació Atlètica Xafatolls, coorganitzadora de la cursa, els quals s’han mostrat satisfets de recuperar, aplicant totes les mesures de seguretat recomanades a la cursa de l’Indiot, ja que l’any passat va haver de ser suspesa a causa de la pandèmia

bàner AMIC ficcions

Així mateix, els organitzadors han explicat la inclusió de dues distàncies diferents, la de 10 i la de 5 kilòmetres en lloc de l’habitual de 8 amb l’objectiu de puntuar a la Lliga de Ponent, ha fet necessari modificar el recorregut per tal de poder dibuixar un circuit curt el qual caldrà fer dues vegades per superar la cursa llarga.

Així mateix, en aquesta edició s’ha decidit suprimir la competició sota la modalitat Ekiden per parelles.  Ara com ara, hi ha un total de 430 inscrits a les curses obertes i 120 a les curses infantils, segons ha dit Juli Niubó.

Una altra de les novetats és l’avançament de la sortida a les 10 del matí per no allargar la competició a l’incorporar la cursa de 10 km. Així, les categories de Veterans, Màster i Sènior sortiran primer mentre que els més petits ho faran, com sempre, a partir de les 11.30 en diferents curses ordenades per categories.

Durant la cursa estaran tallats, com cada any, els carrers del centre de la ciutat pels quals passaran els atletes, segons ha indicat Marc Solsona, el qual ha demanat la comprensió de la ciutadania per les molèsties que això pugui ocasionar i ha anunciat que, com també es fa amb la Mitja Marató, es penjarà un ban per comunicar els talls de circulació.

L’alcalde ha aprofitat l’avinentesa per agrair la tasca que ha realitzat Juli Niubó, que a partir del gener deixarà de ser el president de l’Associació Atlètica Xafatolls, on serà rellevat per Xavi Puigredón.

Tots els atletes inscrits a aquestes curses rebran una bossa amb obsequis i un buf commemoratiu. A més el guanyador de la cursa de 10 km serà obsequiat amb un gall dindi envasat al buit, els tres primers classificats de la cursa oberta seran obsequiats amb aus envasades al buit i un trofeu al·legòric.

En el cas de la competició infantil, es premiarà amb obsequis als 5 primers i amb medalles a tots els pàrvuls. Les inscripcions  pel que fa als escolars tenen un preu de 2 euros i es podran fer en línia en aquest enllaç.

 

ilerdent

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.