L’Índex de Preus del Consum (IPC) interanual a la demarcació de Lleida ha repuntat una dècima respecte al desembre.
Així, se situa en el 6,5%, segons les dades publicades aquest dimecres per l‘Institut Nacional d’Estadística (INE). La pujada més important ha estat en les comunicacions, on s’ha passat dels -1,8 punts al desembre als 2,5 al gener (4,3%).
Mentre, les begudes alcohòliques i el tabac ho han fet un 2,5%, el transport un 2,3%, la sanitat un 1,3%, l’ensenyament un 1%, el vestit i calçat un 0,8% i altres béns un 0,3%.
D’altra banda, l’habitatge, aigua, electricitat, gas i altres combustibles ha baixat un 4,5%, l’oci i la cultura un 1,4%, els mobles i articles per a la llar un 1% i l’alimentació i begudes no alcohòliques un 0,2%. ACN
Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.