PACIFIC RIM. INSURRECCIÓN

Pacific Rim
Cartell de la pel·lícula (Universal)

El conflicte mundial entre monstres sobrenaturals i les descomunals màquines pilotades per humans creades per vèncer-los només era un preludi de l’atac a gran escala contra la humanitat.
El rebel Jake Pentecost va ser en el seu moment un prometedor pilot de Jaeger, el pare del qual es va convertir en tota una llegenda donant la seva vida per assegurar la victòria dels humans contra els brutals “Kaiju”. Des de les hores, Jake ha abandonat el seu entrenament i s’ha vist atrapat en el submon criminal. Però quan es deslliga una amenaça encara més inimaginable amb l’objectiu de doblegar el món sencer, la seva germana Mako Mori, capdavantera d’una nova i valenta generació de pilots que ha crescut a l’ombra de la guerra, li brindarà l’última oportunitat d’honrar el llegat del seu pare. A la recerca de justícia pels caiguts, la seva única esperança serà unir forces en un enfrontament global contra les forces de l’extinció.
L’excepcional pilot Nate Lambert, rival personal de Jake, així com la valenta i contradictòria Jules Reyes i Amara, la jove hacker de Jaeger, s’uneixen al protagonista com els herois de l’Exèrcit de Defensa Pa-Pacífic. Alçant-se per convertir-se en la unitat defensiva més poderosa que mai hagi existit sobre la Terra, posaran rumb a una nova i espectacular aventura.

EL AVISO

El aviso
Cartell de la pel·lícula (DeA Planeta)

Nico, un nen de deu anys, rep una carta amb una amenaça de mort, però ningú en el seu entorn sembla creure-li.
Jon, un jove obsessionat amb els nombres, investiga una sèrie de morts ocorregudes al llarg dels anys en el mateix lloc i que semblen tenir un patró en comú. Desxifrar aquesta seqüència és l’única cosa que podrà salvar a Nico.
L’avís és un thriller, dirigit per Daniel Calparsoro (Cien años de perdón), on el suspens i l’emoció es barregen a parts iguals. El passat i el present es creuen en una carrera contrarellotge d’un home per salvar la vida d’un nen.
Després de triomfar en el seu debut com a director en Tarde para la ira, el guanyador de tres premis Goya, Raúl Arévalo (La isla mínima, Oro) torna com a protagonista de l’avís. En paraules del director: “El aviso avança amb ritme i decisió desvetllant a uns personatges únics que s’enfronten en universos paral·lels a la mateixa situació. Els girs de guió i les sorpreses estan servides en aquest thriller d’intriga on res és el que sembla, i, on els sentiments d’amor i desesperació s’entrecreuen creant una teranyina carregada d’emocions”.

PABLO, EL APOSTOL DE CRISTO

Pablo
Cartell de la pel·lícula (Sony Pictures)

En Pablo, el apóstol de Cristo, Pablo pateix en solitud en una presó romana, a l’espera de la seva execució per ordre de l’emperador Neró. A Maurici, l’ambiciós prefecte de la presó, li costa imaginar què classe de perill podria suposar aquest home destrossat. En un altre temps, va ser Saulo de Tarso, un brutal assassí de cristians d’alt rang. Ara, la seva fe inquieta a Roma. Corrent un gran risc, Lucas, el metge, visita a l’ancià Pablo per confortar-ho i atendre’l,… així com per preguntar-li, transcriure i treure clandestinament les cartes de Pablo a la creixent comunitat de creients. Malgrat la inhumana persecució a la qual els sotmet Neró, aquests homes i dones difondran l’Evangeli de Jesucrist i canviaran el món.
Tot va començar amb una fascinació personal per Pablo, de qui podria dir-se que és la persona més important, després del propi Jesús, naturalment, del Nou Testament. Això es transformaria posteriorment en un desig d’examinar els últims dies de vida de Pablo d’una forma autèntica des d’un punt de vista bíblic, però que alhora resultés cinematogràficament atractiva.
“Pablo sempre m’ha semblat una figura fascinant”, assegura el director Andrew Hyatt. “Quan penso en la gràcia i la misericòrdia de Déu, i en qui és la personificació exacta d’això, sempre és Pablo qui em ve a la ment. Algú que passa de ser bàsicament el major perseguidor dels primers cristians a ser el més gran evangelizador de la història del cristianisme”.

GRINGO. SE BUSCA VIVO O MUERTO

gringo
Cartell de la pel·lícula (Diamond Films)

El respectable director executiu d’una companyia farmacèutica, Harold Soyinka, fa un viatge per treball de Chicago a Mèxic amb els seus caps Richard i Elaine. En el laboratori de la companyia a Mèxic, Richard ordena al manager Sánchez parar la comercialització del Cannabax, producte sintetitzat a partir de la marihuana proveïda pel cartell d’un narcotraficant amant dels Beatles, conegut com a “Pantera negra”. Mentre, l’honest Harold descobreix que perdrà la seva ocupació tan aviat com Richard i Elaine venguin la seva recentment sanejada companyia i a més, quan torna al confort de la seva llar amb la seva dona Bonnie, ella li confessa que té una aventura.
Harold, sense saber com, es converteix en el blanc del despietat “Pantera Negra”, que espera aconseguir la fórmula del Cannabax. Quan Harold desapareix misteriosament, els seus caps reben una trucada informant que ha estat segrestat i demanen el pagament de 5 milions de dòlars. En lloc de pagar, Richard envia al seu germà Mitch, un mercenari filantrop, a rescatar a Harold, però fins i tot amb l’ajuda d’una entranyable turista americana Sunny i el seu nuvi camell Milers, les possibilitats de supervivència de Harold disminueixen a cada minut que passa.

PAELLA TODAY

paella today
Cartell de la pel·lícula (Alfa Pictures)

Paella Today és la història de dos amics enfrontats per una noia fora de sèrie. Un peculiar i tòrrid triangle amorós amb la paella de fons en el qual els dos protagonistes masculins, Pep i Vicent, desitjaran i lluitaran per Lola, la noia perfecta. No obstant això, ella té un petit defecte que cap dels dos coneix: no pot ser de ningú. Entre anades i vingudes, tots dos amics se submergeixen en un tornado emocional que trastocarà les seves vides fins que els tres acabin en un triangle amorós que ho farà saltar tot per l’aire… Una història de poliamor com a excusa per parlar de valors universals com són la llibertat, l’amor, el respecte, la tolerància i la integració. Un mes més tard i amb cadascun per un camí diferent, un concurs de paelles pot ser la gran oportunitat perquè els tres es reconciliïn, encara que Lola arriba amb una notícia que deixa als dos examics fora de joc. A la “bona nova” s’uneix el patidor pare de Lola, de malnom “El Socarrat”, un prestigiós mestre paeller que acaba per posar al límit la situació mentre Pep i Vicent es juguen el seu orgull (i una mica més) en el concurs.
Mentre, Dolores, la mare de Lola, irromp en escena per complicar la situació amb un caràcter irreverent generant situacions hilarantes. També Jimmy, un personatge singular d’origen xinès especialista arrosser, desafia a tots en el concurs de paelles.
A tot aquest planter de personatges se’ls sumen dos cronistes d’excepció, testimonis directes de la relació dels tres protagonistes: una experimentada i tolerant mare, i el seu fill «influencer» i addicte a les XXSS, provocant tot tipus de situacions còmiques i hilarants i afegint un punt de vista satíric al món de les xarxes socials.

PETER RABBIT

Peter Rabbit
Cartell de la pel·lícula (Sony Pictures)

En Peter Rabbit, l’heroi entremaliat i aventurer que ha captivat a generacions de lectors s’encarrega ara de protagonitzar la seva pròpia comèdia contemporània. En la pel·lícula, l’enemistat de Peter amb Thomas McGregor aconsegueix cotes mai vistes quan la seva lluita per fer-se amb el control del cobejat hort de McGregor i l’afecte de l’afectuosa amant dels animals que viu al costat arriba fins al Districte dels Lacs i fins i tot el propi Londres.
“De nen, el meu pare em llegia els llibres de Peter Rabbit, així que sempre he tingut un vincle emocional amb ell. I quan vaig tenir fills, els vaig llegir els llibres a ells”, explica Will Gluck, el coguionista i director de la primera aventura en la gran pantalla del famós conill, Peter Rabbit. “El que més m’agradava de Peter és que era un diable entremaliat. Em va semblar una gran oportunitat de prendre aquesta petita perla, de la qual Beatrix Potter va dotar a Peter, i ampliar aquest tret de la seva personalitat per crear la nostra pròpia història ambientada en l’actualitat”.

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Teleponent t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Mediaponent, SL (Teleponent) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Mediaponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.