
Un professor que va ser objecte de protestes per part dels pares d’alumnes de diversos col·legis on va treballar a la demarcació de Lleida reclama a Educació una indemnització de 300.000 euros.
L’home argumenta la seva reclamació pels “danys i perjudicis soferts” des de l’any 2011, i que atribueix a “l’assetjament laboral continuat” per tal d’expulsar-lo de la borsa d’interins. Aquest cas va arribar a la Comissió Jurídica Assessora de la Generalitat, que ha emès una proposta de resolució en què considera que “no s’ha produït cap tipus d’assetjament laboral” i ha desestimat la reclamació per “manca de relació de causalitat entre els danys adduïts i el funcionament del servei públic educatiu”.






Aquesta web t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Teleponent com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Teleponent) dins de la UE.Veure política de privacitat de Webempresa. (https://www.webempresa.com/aviso-legal.html). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en direcció@teleponent.cat així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://www.teleponent.cat/politica-de-privacitat/, així com consultar la meva política de privacitat.